ENGLISH Chinese

When the rain is falling from my eyes
Lie to me, say I’m beautiful
You don’t see me, you look the other way
You lie to me say I’m beautiful

I thought our love was so strong
But it didn’t take me too long
To realize you’re closer in my dreams

The truth that lies beyond your eyes
I’m sorry you don’t realize
You’re blind I’m hard to find
You promised everlasting light
But only said a clouded sight
I’ll carry on through the night

If my feelings, never seem to show
Well lie to me, say I’m beautiful
I loved you blindly, I guess you’ll never know
You lied to me, but I feel beautiful

I thought our love was so strong
But it didn’t take me too long
To realize you’re closer in my dreams

The truth that lies beyond your eyes
I’m sorry you don’t realize
You’re blind I’m hard to find
You promised everlasting light
But only said a clouded sight
I’ll carry on through the night

Take the all days with you
And turn them into something new
Our shadows might not meet again
Our hearts might never ever beat as one
But we still stand under the same sun
 

The truth that lies beyond your eyes
I’m sorry you don’t realize
You’re blind I’m hard to find
You promised everlasting light
But only said a clouded sight
I’ll carry on through the night

眼淚像雨滴從我的眼睛滑落
你對我說謊 說我是美麗的
可你卻不看我 望著遠方
你對我說謊 說我是美麗的

我以為我們的愛是如此地強烈
無法長久地
感受到你更加接近我的夢

你無法直視真相
我很抱歉你沒有意識到我對你的視而不見
你曾答應會永恆的光芒
只剩下陰雲密布的畫面
我繼續在夜裡走著

 

倘若我的感覺,從未表現出來
你對我說謊 說我是美麗的
我盲目地愛著你,我想你永遠不會知道
你欺騙著我,但我仍感覺美

我以為我們的愛是如此地強烈
無法長久地
感受到你更加接近我的夢

 

你無法直視真相
我很抱歉你沒有意識到我對你的視而不見
你曾答應會永恆的光芒
只剩下陰雲密布的畫面
我繼續在夜裡走著

一整天與你一起
把它們變成新的東西
我們的影子可能不會再相遇
我們的心無法再被擊敗
但我們仍然站在同一個陽光底下

 

你無法直視真相
我很抱歉你沒有意識到我對你的視而不見
你曾答應會永恆的光芒
只剩下陰雲密布的畫面
我繼續在夜裡走

 

arrow
arrow

    lie LIE 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()